Pogledajte opise radnih mjesta kako bi procijenili ispunjavate li uvjete za savjetnika u centru za kontakt s klijentima, tehničara ili voditelja poslovnice.

Radna mjesta za koja se možete prijaviti:

Opis posla

Kao savjetnik u centru za kontakt s klijentima često ćete biti prva osoba s kojom klijent razgovara kad mu je potrebna naša pomoć. Potrebno je da ste ljubazni. Na primjer, možda ćete morati ugovoriti hitnu pomoć na terenu za klijenta kojem je oštećeno vjetrobransko staklo ili objasniti sigurnosne aspekte vožnje s oštećenim staklom. Ono što kažete i način na koji to kažete ostavlja trajan dojam na naše klijente tako da ćemo vam pružiti svu pomoć, obuku i podršku da posao obavite na ispravan način.

Naši uvjeti

Omogućit ćemo vam vrhunsku obuku i pružiti vam maksimalnu pomoć i podršku koja vam je potrebna da uspijete na ovom radnom mjestu. Sve što zauzvrat tražimo je vaše prethodno iskustvo u pružanju korisničke podrške, kao i ljubav i energija prema ovoj vrsti posla.

Opis posla

Na ovome radnom mjestu svaki dan je različit. Kao član naše ekipe tehničara, pružat ćete pomoć različitim ljudima diljem zemlje, popravljajući ili mijenjajući stakla na svim vrstama vozila.

Postat ćete dio ekipe cijenjenih tehničara koji rade za vrhunsku tvrtku u vlasništvu tvrtke Belron® – najveće svjetske tvrtke za popravak ili zamjenu stakla na vozilima.

Naši uvjeti

Ako istinski uživate pomoći ljudima i želite pružati jednu važnu uslugu vozačima, javite nam se. Sve dok imate ispravni stav te želju i strast za pružanjem kvalitetne pomoć klijentima, omogućit ćemo vam stjecanje vrhunskih vještina i stručnog znanja koje vam je potrebno kako bi kvalitetno obavljali posao – bez obzira na vaše prethodno obrazovanje.

Opis posla

Od vas se kao Voditelja poslovnice očekuje da svakodnevno ispunjavate očekivanja naših klijenata na način da im osigurate najvišu kvalitetu usluge. Također ćete biti odgovorni da učinkovitim upravljanjem svim resursima poslovnice osigurate ispunjavanje standarda usluge i time povećate prodaju i profitabilnost.

Vaše osnovne dužnosti

Od vas se očekuje razvoj poslovanja putem zadržavanja postojećih klijenata i povećanja prodaje prepoznavanjem, ispitivanjem i akvizicijom novih poslovnih mogućnosti zajedno s osobljem poslovnice i odjelom prodaje.

Od vas će se također tražiti učinkovito upravljanje poslovnom jedinicom s ciljem ispunjenja svih proračunskih, operativnih i financijskih ciljeva kao i ciljeva korisničkih usluga. Navedeno uključuje povećanje profita poslovnice učinkovitim upravljanjem troškovima rada.

Druga vaša osnovna obaveza je briga o učinkovitom informiranju osoblja o svim ciljevima i rezultatima rada te informiranje osoblja o postavljenim ciljevima i ključnim pokazateljima učinka rada, kako bi iste mogli shvatiti te na osnovu toga mogli raditi u cilju njihova ispunjenja ili ostvarivanja planiranih rezultata.

Kao voditelj poslovnice, potrebno je da razumijete i gdje je primjenjivo, iskoristite tehničke aspekte svih proizvoda koje Carglass® koristi u pružanju kvalitetnih usluga klijentima.

Od vas se očekuje da primjenjujete visoke zdravstvene i sigurnosne standarde u poslovnici i kod zaposlenika. Također trebate biti primjer zaposlenima, motivirati ih i njima upravljati na pravedan i dosljedan način i te održavati visoku razinu morala.

U cijelosti ćete biti odgovorni za sve aktivnosti u poslovnici kao i za imovinu i zaposlenike.


Želite postati dio Carglass tima?

Pošaljite vaš CV na e mail info@carglass.hr


Naša obuka

Kvaliteta obuke koju vam pružamo omogućuje vam razvoj koji vam pruža ne samo stručno znanje potrebno kako bi dobro obavljali svoj posao, već i sposobnost pružanja usluge na visokoj razini. Bez obzira jeste li novi ili iskusni tehničar poslovnice za korisničku podršku ili dio naše službe za podršku ili uprave, osigurat ćemo vam obuku za uspjeh i na profesionalnom i na osobnom planu.

 

Tehničari

Za novozaposlene tehničare organiziramo tečaj stručne obuke. Tečaj će vam pružiti osnovnu zdravstvenu i sigurnosnu obuku kao i smjernice za pružanje najkvalitetnije usluge klijentima. Novi polaznici će također steći praktično znanje o procesu popravka i zamjene stakala na vozilu.

Pored toga, postoji mnogo drugih mogućnosti za usavršavanje znanja i vještina tehničara – od programa za popravak i podizanje stakala za jednu osobu do Ezi-Cut i Ezi-Wire obuke i specijalističke obuke za popravak.

 

Savjetnici u centru za kontakt s klijentima

Kao dio ovog tima, prolazite kroz edukaciju za tehnički i stručni razvoj. Zatim ćete kao dio tima sudjelovati u edukaciji čiji je cilj pomoći vam u zadovoljavanju vaših potreba za razvojem.

Također postoji i interna obuka za najbolje savjetnike – edukacije koje pomažu svim našim savjetnicima za pružanje najkvalitetnije usluge svakom od klijenata koji se obrati tvrtki Carglass®.

 

Voditelji

Carglass® je razvio opsežan program edukacije koji će vam pomoći da usavršite kako osobne tako i profesionalne vještine, počevši od našeg osnovnog programa za voditelje. Ovaj tečaj daje novim voditeljima mogućnost pregleda svih aspekata poslovanja.

Visiting Croatia? Want to speak to us in English?